Skróty klawiszowe:

wielkość tekstu: A A A

Kalendarz

Aktualnie na tablicy

• 14 października 2015 r. z okazji Dnia Edukacji Narodowej odbyła się uroczysta akademia. Uczniowie wręczyli nauczycielom kwiaty i podziękowali za trud włożony w nauczanie.14 października 2015 r. z ... - czytaj dalej
  • Patronem szkoły podstawowej został Henryk Sienkiewicz (1846 – 1916) wybity pisarz, patriota, obywatel Polski i świata, laureat literackiej nagrody Nobla. Nadanie imienia szkole ...Patronem szkoły podstawowej ... - czytaj dalej
  • 2016 ROKIEM HENRYKA SIENKIEWICZA Senat przyjął uchwałę, ustanawiając rok 2016 Rokiem Henryka Sienkiewicza. W uzasadnieniu senatorowie podkreślili: „Henryk Sienkiewicz przez swoją ...2016 ROKIEM HENRYKA ... - czytaj dalej

WYCIECZKA DO LONDYNU

Strona główna » Aktualności » WYCIECZKA DO LONDYNU

5 października uczniowie z naszej szkoły udali się na wycieczkę do Londynu.
Po przylocie do Anglii i transferze do Hotelu Shakespeare od razu ruszyliśmy zwiedzać stolice: Millenium Bridge, Katedrę św. Pawła, gdzie ślub brali księżna Diana i ksiażę Karol, a także Monument, Walkie- Talkie, Tower of London oraz Tower Bridge.
Drugiego dnia spacerkiem udaliśmy się do Kensington Park, odwiedziliśmy Natural History Museum oraz Science Museum. Następnie metrem udaliśmy się do Greenwich. Zmęczeni, ale zachwyceni Londynem po kolacji wróciliśmy do hotelu.
Trzeciego i czwartego dnia zwiedzaliśmy taras drapacza chmur Sky Garden.Wjechaliśmy na samą górę i podziwialiśmy panoramę Londynu. Potem udaliśmy się na dworzec zobaczyć Misia Paddingtona. Następnie podziwialiśmy pałac Buckingham, Big Bena, House of Parlament, kolumnę Nelsona i przeszliśmy pod Downing Street gdzie pod numerem 11 mieści się siedziba premiera. Prawdziwą różnorodność kulturową mogliśmy zobaczyć przy placu Piccadilly Circus, to plac i skrzyżowanie głównych ulic w samym sercu teatralnego i rozrywkowego rewiru West End w Londynie. Byliśmy na zakupach w sklepie MMS i w sklepie LEGO. Zwiedziliśmy również Muzeum Brytyjskie, w którym szczególne zaciekawienie przyniosła wystawa o mumiach i starożytnym Egipcie.
Londyn to jedno z tych miast, gdzie najlepszą opcją jest po prostu zgubić się i włóczyć bez celu, poczuć ducha tego miasta, zasmakować angielskiej kuchni, dotknąć sztuki, która jest widoczna na każdej ulicy, uśmiechnąć się do ludzi i czerpać jak najwięcej przyjemności z tego, że po prostu właśnie tam się jest. Poza tym Londyn chcąc nas ugościć jak najlepiej, zapewnił nam idealną pogodę na zwiedzanie. Uczniowie wrócili zadowoleni.

poprzednia strona |1|2| z   2 następna|ostatnia

czytano: 527 razy

autor: zswierbka.pl

data dodania: 2023-10-11 21:41:10

Zespół Szkolno Przedszkolny w Wierbce
ul. Szkolna 3, 42 - 436 Pilica

tel.: 32 67 35 253
e-mail: sekretariat@zswierbka.pl

Wierbka, zespół szkół, pilica, edukacja,